Par šo tēmu ir veikti ļoti daudz pētijumi, katrs ar saviem rezultātiem. Mēģinot izvilkt vidējo šeit būs info par populārākajiem sociālajiem tīkliem:

Facebook

Tātad sākot savu FB lapu vēlams publicēt ne vairāk kā 1 ierakstu dienā, bet ne retāk kā trīs dienas nedēļā. Ņem vērā, ka arī dalīšanās ar citu ierakstiem (share) pieskaitāma pie šī skaita.

Viens no pētījumiem liecina, ka mazāk ierakstu, kas vēlāk tiek reklamēti (boost), dod vislabākos rezultātus.

Ieteicams veikt ierakstus brīvdienās, jo tad fb lietotāji ir visaktīvākie.

Labākais laiks ierakstu veikšanai ir pēcpusdienā no plkst. 13 – 16.

Vēlāk, kad sekotāju skaits pārsniedz 10k, vēlams palielināt ierakstu skaitu līdz 2 dienā.

Lai saprastu, kas strādā un kas ne, Fb biznesa lapā vari atvērt Insights. No šīs sadaļas vari apskatīt katra ieraksta sasniegtos rezultātus.

Jāsaprot, ka katram rezultāti var atšķirties atkarībā no publicētās informācijas un mērķauditorijas.

Twitter

Ja Tev ir daudz informācijas, kuru vari sadalīt 140 zīmju ierakstos, Tava labākā platforma būs Twitter. Šeit viss sākas no padsmit ierakstiem dienā. Ideālais 15, maksimālais 51.

Būtībā ieraksts reizi stundā darba dienās, darba laikā varētu būt tas, uz ko mērķēt.

Šajā medijā, pretēji FB, pieaugot sekotāju skaitam, ierakstu skaitu iesaka samazināt.

Twittera analīze notiek šeit. Ielogojamies un ejam uz sadaļu “Tweets”

Instagram

Trešais lielais medijs mūsdienās ir slavenais IG. Šajā tīklā bildes, pēc tirgus izpētes detiem, sola nest vislielāko labumu, ja tās ievietos 1-2 dienā. Karstākie laiki ir no 8:00-9:00 rītā vai 12-13 pusdienlaikā. Jāatceras, ka instagram ir paredzēts skaistām bildēm, nevis gariem palagiem ar tekstu. Lai aplūkotu sava Instagram profila apmeklējuma datus dažādos šķērsgriezumos, pirmkārt nepieciešams pārslēgties uz biznesa kontu. To var izdarīt ļoti viegli un bez maksas IG iestatījumos. Pēc tam profila lapas labajā augšējā stūrī būs redzama ikona ar 4 dažāda garuma stabiņiem. Zem tās slēpsies sīki un smalki dati par sekotāju aktivitāti Tavā IG lapā.

Kā apiet likumus?

Tākā pētījuma datu apkopojums veikts pirms t.s. Storiji uzņēma apgriezienus, nevaru droši apgalvot skaitļos, bet redzu, ka lielākie influenceri tos gan Facebook, gan Instagram profilos izmanto uz Urrā! Nekautrējoties par citreiz līdz 10 stāstiņiem dienā. Tāpēc uz priekšu – ja Tev ir materiāls, rādi to citiem, izmantojot Storijus.

Par šiem un citiem tīkliem vairāk šajā infografikā:

Paldies Tev, ka izlasīji! Ja Tev patika un šis tas šķita noderīgs, padalies ar šo rakstu.

Ja vēl neesi paguvis, pieseko man:

   

Kā arī tepat apakšā ir iespēja atstāt e-pastu un es padošu ziņu, kad uzrakstīšu nākamo rakstu.

Vēlies izteikties?