Viņi smejas, kad ir priecīgi un raud, kad ir bēdīgi. Viss ir kā uz paplātes. Bērni uzskatāmi par nesamaitātām un patiesām būtnēm. Kāpēc, lai mēs no viņiem neiemācītos kaut ko, kas pieaugot ir aizmirsies?

Lai iemācītos staigāt, ir jākrīt!

Šī ir klišeja, bet tā ir taisnība. Mans pirmais bizness izgāzās. Un es par to priecājos. Es tiešām guvu daudz labu mācību. Ne tikai tāpēc, ka kritu, bet arī tāpēc, ka cēlos.

Ir jābūt vienaldzīgam, ko citi domā

Kad bērns grib iepīt matos zaļu lenti un vilkt šortus + gumijniekus, tad viņam vienalga, ko citi par to saka. Un citiem bērniem arī ir vienalga. Kaut kā, paliekot vecākiem, mēs sākam pārāk uztraukties par citu viedokli. Dari, kas jādara un nesatraucies, ko citi padomās.

Ja Tu neatlaidīgi pieprasīsi savu, Tu to saņemsi.

Bērni ir spečuki uz šo – viņi var tik ilgi dīkt pēc saldējuma vai mīļākās multenes, kamēr vecāki padodas. Arī biznesā, ja ko ļoti vēlies sasniegt, neatlaidība ir ļoti svarīga. Neatbildēja uz Tavu e-pastu? Nosūti vēl vienu. Neatbildēja arī uz to? Piezvani. Neceļ klausuli? Aizbrauc uz tikšanos klātienē. Ar laiku tas nāks dabiski un neizskatīsies uzbāzīgi.

Viss, ko var iebāzt mutē, nav ēdams

Tikai tāpēc, ka parādās izdevība sadarboties ar jaunu klientu, Tev ar viņu nav jāstrādā. Bieži vien ar dažiem klientiem mēs vienkārši neesam radīti veiksmīgai sadarbībai. Īpaši esot starta posmā, ir liela gribēšana sagrābt pēc iespējas vairāk darbus, lai ātrāk izaugtu. Bet dažreiz neizvērtēta sadarbība var būt tā, kas bremzē šo attīstību.

Smaids rada smaidu

Jau pāris mēnešu vecumā bērns saprot šo vienkāršo triku. Tas strādā. Ja iesi pie klienta ar smaidu, visbiežāk, saruna izdosies viegla un iespējas izveidot veiksmīgu ilgstošu sadarbību būs augstas. Mēs neesam roboti, mums ir emocijas. Tas mūs padara unikālus!

Šo pēdējo atziņu vēlams izmantot ne tikai, kad mums tas ir izdevīgi – uzsmaidi arī pārdevējai veikalā, pastniekam vai vienkārši garāmgājējam. Padari savu un citu dienu pozitīvāku. Tas cels Tavu enerģiju un motivāciju.

Smaidīt tomēr sanāk nedaudz savtīgi.

Paldies Tev, ka izlasīji! Ja Tev patika un šis tas šķita noderīgs, padalies ar šo rakstu.

Ja vēl neesi paguvis, pieseko man:

   

Kā arī tepat apakšā ir iespēja atstāt e-pastu un es padošu ziņu, kad uzrakstīšu nākamo rakstu.

Vēlies izteikties?